کانکس نگهبانی راه آهن

 

کانکس نگهبانی راه آهن

کانکس نگهبانی راه آهن با نمای کامپوزیت بسیار زیبا و در کارگاه کانکس سازی شرکت کانکس اسکابن تولید گردید است، این کانکس که دارای نمای بسیار زیبایی میباشد از جنس متریال درجه یک تولید و به شرکت راه آهن تقدیم گردید.

کانکس نگهبانی راه آهن بنا به درخواست واحد فنی و تدارکات این شرکت در سال ۱۳۸۳ صورت گرفت و تعداد دو دستگاه از این کانکس در کارگاه شرکت کانکس اسکابن تولید گردید.

هر دو دستگاه کانکس نگهبانی کامپوزیت زیبا جهت استقرار نگهبان در قسمت ورودی راه آهن و خروجی راه آهن نصب گردیده و هر شخصی که در این سالها جهت مسافرت با قطار به راه آهن رفته باشد میتواند این کانسها را مشاهده نماید.

کلیه مراحل تولید و ساخت این دو دستگاه کانکس نگهبانی کامپوزیت راه آهن از صفر تا صد یعنی از مراحل طراحی تا تولید و نصب در محل مورد نظر بعهده شرکت کانکس اسکابن بود. البته ناگفته نماند پرسنل محترم شرکت راه آهن در مرحله طراحی کمکهای شایانی به شرکت نمودند.

 

مورد استفاده کانکس نگهبانی کامپوزیت راه آهن

بگفته خود کارشناسان شرکت راه آهن این دو دستگاه کانکس که در در ورودی محل اصلی قطار های مسافربری نصب گردیده برای کنترل عبور و مرور مسافرین و  افرادی آن حوالی پرسه میزنند از شرکت اسکابن خریداری شده است و چون مسافرین خارجی زیادی از این طریق مسافرت میکنند برایشان طراحی و نمای زیبا بسیار مهم بود.

 

مشخصات فنی کانکس نگهبانی راه آهن 

۱- شاسی از تیر آهن ۱۴ و بصورت دور کلاف از برند ذوب آهن اصفهان.

۲- اجرای ضد زنگ کامل اسکلت در دو مرحله به ضخامت تقریبی ۸۰ میکرون.

۳- کلیه اسکلت کانکس نگهبانی راه آهن از جنس پروفیل ساوه با گوشت ۲ میل.

۴- نمای بیرونی از جنس کامپوزیت با برند آلوباند گارانتی دار با زیر سازی مقاوم.

۵- نمای داخلی از جنس pvc آذران پلاستیک روکشدار و ضد اشتعال.

۶- جنس درب و پنجره ها از upvc دو جداره با شیشه های مقاوم.

۷- جنس کف کانکس از تخته های سه لایی کریندور ضد آب اندونزی.

۸- کفپوش طرح lg که برروی تخته ها تثبیت گردید.

۹- سقف با آببندی کامل و دارای کنسول جهت زیبایی.

۱۰- برق کشی از سیم های استاندارد داخل داکت pvc و کلید و پریزها از جنس دلند درجه یک، فیوز مینیاتوری ۲۵ آمپر و روشنایی مازی نور.

 

شرکت کانکس اسکابن با بیش از ربع قرن تجربه مفید در زمینه تولید کانکس آماده ساخت سفارشان شما عزیزان در زمینه انواع کانکس و کانکس نگهبانی کامپوزیت میباشد……

اخبار مرتبط