کانکس اسکابن در گوگل فارسی

کانکس اسکابن در گوگل فارسی

کانکس اسکابن، یکی از شرکتهای بزرگ آگهی دهنده در اولین گوگل فارسی ایران با دامنه فارسی

آیا تا به حال نام گوگل فارسی، اولین و بزرگترین آگهی نامه فارسی را شنیده اید؟

آیا با گوگل فارسی آشنایی دارید؟ آیا میدانید سایت گوگل فارسی اولین آگهی نامه فارسی با دامنه فارسی میباشد؟

آیا میدانستید اکثر کانکس سازیهای بزرگ در سایت گوگل فارسی آگهی دارند.

 

یکی از مزایای سایت گوگل فارسی (net.گوگل) ایجاد بستری مناسب هم برای کسب و کار و هم برای مخاطبین عام میباشد. در گوگل فارسی میتوانید هم شغل خود اعم از فروشگاه، مغازه، شرکت و یا …. ثبت نموده و یا اگر اجناس نو و یا دست دومی دارید در معرض دید کاربران قرار دهید.

سایت گوگل فارسی ، بعنوان اولین گوگل فارسی آماده ثبت آگهی ، آگهی رایگان ، نیازمندیها ، مشاغل و درج هرگونه تبلیغات اینترنتی میباشد. شما عزیزان میتوانید در هر حرفه و شغلی که فعالیت دارید آگهی ارسال نمایید.

در مورد اطلاعات کامل در مورد نحوه ثبت آگهی میتوانید مانند شرکت اسکابن به قسمت قوانین و شرایط ثبت آگهی مراجعه نمایید.

تیم سایت آگهی گوگل فارسی همواره میکوشد تا رضایت شما آگهی دهندگان محترم را فراهم نماید، از این رو خواهشمند است کلیه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به ایمیل سایت گول فارسی به آدرس:  farsinet94@gmail.com  ارسال نمایید.

در پایان خواهشمند است در صورت نیاز از صفحه آگهی کانکس اسکابن در سایت گوگل فارسی بازدید نمائید.

 

نحوه ارسال آگهی و ثبت نام در گوگل فارسی:

شما کاربران گرامی میتوانید در صفحه اصلی سایت گوگل فارسی با کلیک بر روی ارسال آگهی یا ثبت نام وارد اولین مرحله ثبت نام شده و با ایجاد یک حساب کاربری آگهی مورد نظر خود را ثبت نمایید.

توجه داشته باشید با گذاشتن برچسب داخل آگهی در جستجوگر گوگل بهتر دیده میشوید. در ضمن برچسبها را با گاما (ویرگول خارجی) و بدون فاصله جدا نمایید. مانند: زمین,فروش زمین,زمین تجاری

*** بروز رسانی آگهی ***

طبیعتا با ارسال آگهی های دیگر بعد از آگهی شما، آگهی های ارسالی شما در رتبه پایین تر قرار خواهد گرفت، با کلیک بر روی افزونه نردبان در صفحه من میتوانید آگهی خود را مجددا به ابتدای صفحه آگهی ها و یا قسمت آگهی های مربوطه ارسال نمایید و یا با ویژه کردن، آگهی خود را بمدت یکماه در قسمت فوری قرار دهید.

در ضمن بخاطر داشته باشید بر اساس تجربیات کانکس اسکابن، آگهی هایی که ضد اخلاقی بوده و شئونات و قوانین کشور ایران را رعایت ننمایند در این سایت تایید نخواهند شد.

آدرس سایت:   net.گوگل

 

اخبار مرتبط