کانکس اجرا در محل

به کانکسی که در محل مورد نظر کارفرما تولید و اجرا میشود و تمام مصالح در محل پروژه تخلیه میگردد، اجرا در محل میگویند. شاید در ذهن شما این سوال ایجاد شود که چرا و در کجا کانکس، به صورت اجرا در محل ساخته میشود؟
در بعضی از پروژه ها به علت صعب العبور بودن و یا بزرگ بودن ابعاد کانکس، امکان ساخت کانکس در کارگاه و حمل آن تا محل پروژه وجود ندارد و به همین علت کارفرمایان محترم مجبور میشوند از کانکس اجرا در محل استفاده نمایند.

در تولید کانکس اجرا در محل، در محل تمام مصالح مصرفی در ساخت کانکس و ابزارهای مورد استفاده در تولید کانکس به محل پروژه انتقال یافته و پرسنل شرکت تولید کننده کانکس در محل مورد نظر شروع به ساختت مینمایند. البته اگر محل پروژه امکانات عبور و مرور فراهم باشد و فقط نیاز کانکس با ابعاد بسیار بزرگ و خارج از استاندارد باشد، میتوان کانکس درخواستی را در کارگاه کانکس سازی به صورت کانکس چند قلو(چند تکه) تولید وسپس جهت نصب کانکس آن را به صورت چند قلو(چند تکه)به محل پروژه انتقال داده و آنجا نصب نمود.

ابعاد، طرح و ارتفاع کانکس به نظر کارفرمایان محترم بستگی داشته و قیمت کانکس بصورت اجرا در محل پروژه را نوع مصالح مصرفی تعیین مینماید. کانکس اجرا در محل میتواند از جنس ساندویچ پانل با جنس داخلی pvc و یا mdf باشد. در کانکس ساندویچ پانل، نمای بیرونی و داخلی کانکس از ورق آلوزینگ بوده و دارای عایق فوم تزریقی فشرده از جنس پلی اورتان(پلی یورتان) و یا پلی استایرن با دانسیته بالا اجرا نمود.
قیمت کانکس اجرا در محل، به علت هزینه های جانبی گرانتر از کانکس استاندارد و آماده بوده، که البته این اختلاف هزینه از نظر اقتصادی قابل توجیه میباشد.

مشخصات فنی عمومی کانکسهای اجرا در محل اسکابن:
استراکچر دیواره ها ، کف و سقف کانکس اجرا در محل، بصورت یکپارچه از پروفیل های ERW فولادی سنگین ۴۰×۴۰ و ۸۰×۴۰ و ۸۰×۸۰ بصورت مشبک .
تعبیه ی هوک های قوی به همراه استیفرهای تقویت شده روی ستون های اصلی از میلگرد نمره ۲۰ و یا ۲۲ جهت بارگیری تا محل مورد نظر.
شاسی کشی مقاوم بصورت دور کلاف، از تیرآهن IPE استاندارد در سایز۱۸٫
کلیه اتصالات اسکلت از نوع جوش ممتد در نقاط مختلف با الکترودآما نوع حرفه ای همراه با اجرای کوتینگ زینکرومات به ضخامت ۴۰ میکرون .
قیر پاشی کامل زیر کانکس در دو مرحله جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت و حشرات موذی .
پوشش نمای خارجی سقف و دیوارها ازساندویچ پانل، ورقهای سایدینگ، دکوراتیو، کامپوزیت، آلومینیوم و یا ورقهای گالوانیزه سخت فرم دار، با رنگ کوره ای الکترو استاتیک به ضخامت ۰/۵ میلی متر.
عایق دیواره و سقف کانکس از شیت های پلی اورتان (پلی یورتان) و یا پلی استایرن فشرده مقاوم در برابر گرما، سرما و صدا به ضخامت ۴ سانتیمتر.
تسمه کوبی در نقاط over lab ورقها با نبشی و تسمه های آلومینیومی .
اجرای کف داخلی کانکس از تخته های استاندارد MDF یا تخته های فابریک Corindo با ضخامت ۱۲ یا ۱۶ میلی متر مقاوم در برابر لرزش و صدا.
اجرای کفپوش منقوش ضد آب لینو لئوم طرح LG که روی تخته کف تثبیت می گردد.
پوشش سطوح داخلی دیوارها و سقف از تایل های PVC روکشدار ضد اشتعال یا شیت های MDF بنا به درخواست خریدار.
درب و پنجره های تلفیقی از پروفیل های آلومینیوم رنگی الکترو استاتیک آنودایز شده مشبک با مرغوبترین یراق آلات و شیشه های رنگی و رفلکس یا ساده به همراه توری بیرونی جهت جلوگیری از ورود حشرات و فاقد درز جهت ورود گرد و غبار ، آب بندی شده با چسب سیلیکونی.

در صورت درخواست:
نصب پرده های لوردراپه.
نصب کپسول آتش نشانی.
نصب جعبه ی کمک های اولیه .
تعبیه ی فریم فلزی کولر قابل استفاده جهت کولرهای آبی، پنجره ای و یا اسپلیت.
اجرای وایرینگ با استفاده از سیم ها و کابلهای استاندارد با سایزهای متناسب با آمپراژ مصرفی داخل داکت های PVC .
نصب چراغ های روشنائی داخلی فلورسنت زوجی مشبک و روشنائی خارجی توسط چراغ حفاظ دار لگراند.
نصب کلید و پریز های برق از نوع درجه یک ایرانی به همراه فیوز مینیاتوری حرارتی نوع صادراتی و ورودی برق توسط کانکتور ۳۲ آمپر سوکتی در بدنه ی بیرونی کانکس.
اجرای آبدارخانه اوپن یا بسته همراه با کابینت های MDF یا کابینت های فلزی با پوشش رنگ طرح MDF به صورت دیواری و زمینی به همراه سینک و آبچکان تمام استیل در صورت لزوم اجاق گاز بنا به درخواست خریدار محترم.
اجرای سرویس بهداشتی کامل حمام و توالت ایرانی و فرنگی با مرغوبترین چینی آلات به همراه وان زیر دوشی و سرویس آینه و ضمائم مربوطه و در صورت لزوم آبگرمکن، فلاش تانک و تهویه ی برقی بنا به در خواست خریدار محترم.
اجرای کف سرویس های بهداشتی توسط فایبر سرامیک یکپارچه یا ورق های آلومینیومی آجدار به ضخامت حداقل ۱/۵ میلی متر و یا ۲ میلی متر مطابق درخواست خریدار محترم.
اجرای تاسیسات آب سرد و گرم از لوله و اتصالات پلی اتیلن مرغوب بصورت رو کار و نصب شیرآلات سرویس های بهداشتی و آبدارخانه از نوع مرغوب اصل و طرح شیبه یا قهرمان بنا به درخواست خریدار محترم.
اجرای رنگ آمیزی بدنه ی خارجی کانکس با رنگ روغنی صنعتی سریع خشک.

کانکس اسکابن، تولید کننده کانکس و انواع آن با بیش از ربع قرن تجربه

اخبار مرتبط