نحوه محاسبه قیمت کانکس اسکابن

قیمت کانکس

قیمت کانکس

آیا با نحوه قیمت گذاری و محاسبه قیمت کانکس آشنایی دارید؟

شاید تا به حال از کانکس و سازه های پیش ساخته زیاد شنیده باشید وفقط شما هم مثل بسیاری از دوستان  فقط قیمت کانکس را از تولید کنندگان کانکس پرسیده اید و هیچ وقت به نحوه محاسبه قیمت کانکس فکر نکرده اید.

کانکس در ابعاد، کیفیت  و طرح های متفاوت تولید و در اختیار مشتریان قرار میگیرد و همین موضوع بر قیمت کانکس تاثیر بسزایی دارد.

برای بررسی بیشتر در زمینه نحوه قیمت گذاری کانکس و آگاهی شما عزیزان مجبور شدیم تا با مشاورانمان در شرکت کانکس اسکابن که یکی از بزرگترین تولید کنندگان کانکس در کشور میباشد مشورت نموده و از آنها در این زمینه کمک بگیریم که انصافا کارشناسان فروش کانکس این شرکت ما را در زمینه قیمت کانکس ، خرید کانکس و فروش کانکس آشنا ساختند.

به گزارش کارشناسان شرکت کانکس اسکابن نحوه محاسبه و قیمت گذاری کانکس به عوامل زیادی بستگی دارد که ما در اینجا به جند مورد اصلی اشاره مینماییم:

۱ – ابعاد کانکس: هر چه ابعاد کانکس بزرگتر باشد قیمت آن بمراتب بیشتر بوده و البته این در حالت یکسان کیفیت میباشد.

۲ – کانکس سفارشی: قیمت کانکسهای سفارشی همیشه نسبت به کانکسهای تولیدی گرانتر میباشد چون ممکن است سازنده برای تولید کانکس سفارشی هزینه و وقت بیشتری صرف نموده و یا حتی مجبور شود پرت بیشتری در تولید کانکس را متحمل شود. معمولا کانکسهای استاندارد بخاطر ابعاد متریال مصرفی در طولهای ۲، ۴، ۶، ۸، ۱۰ و ۱۲ در عرضهای ۴۰/۲ و ۳ متر با ارتفاع مفید داخلی ۱۹۵ سانتیمتر تولید گردیده و خارج از این ابعاد کانکس سفارشی محسوب میگردد.

۳ – کیفت متریال کانکس: مهمترین و تاثیر گذارترین گزینه در تعین قیمت کانکس کیفیت متریال بکار رفته در تولید کانکس میباشد که نقش بسیار زیادی در قیمت تمام شده آن دارد، در تولید کانکس از متریالی مانند پروفیل، نمای بیرونی، نمای داخلی، تخته کف، کفپوش، درب و پنجره، وسایل برقی و سایر اقلام استفاده میشود.

هر کدام از این متریال انواع سبک و سنگین داشته که دارای قیمتهای متفاوتی میباشد بطور مثال از پروفیل شروع میکنیم. پروفیلها بر اساس وزن و قطر آن محاسبه میشوند، هر چه گوشت پروفیل بیشتر بوده و وزن آن بیشتر باشد قیمت تمام شده کانکس نیز بیشتر میشود و چون استراکچر کانکس مهمترین قسمت کانکس میباشد از این مهم نمیتوان چشم پوشی نمود.

نمای بیرونی کانکس میتواند بطور کلی از ورقهای گالوانیزه، آلومینیوم، سایدینگ، سمند برد و یا کامپوزیت باشد که هر یک نقش قابل توجهی در قیمت تمام شده نهایی یک کانکس دارد.

نمای داخلی هم که جدیدا از جنس پی وی سی میباشد دارای کیفیتها و برندهای گوناگونی بوده  و به همین دلیل دارای قیمتهای متفاوتی میباشند.

تخته کف کانکس میتواند از جنس نتوپان، امی دی اف درجه یک و درجه ۲، ام دی اف روکشدار، تخته ۳ لایی یا تخته های ضد آب باشد که هر یک قیمت خود را دارند. همچنین کفپوش کانکس که روی تخته تثبیت میگردد در بازار امروز از مدلهای بسیار ضعیف مشمعی موجود است تا مدلهای طرح ال جی که بسیار مقاوم و گران قیمت هستند.

درب و پنجره کانکس نیز از جنس آلومینوم سبک، آلومینیوم سنگین، یو پی وی سی دو جداره با قیمتهای متفاوت میباشد.

مارک لوازم برقی هم که تقریبا برای همگان آشناست، از کلید و پریزهای دلند درجه یک گرفته تا کلید و پریزهای ارزان قیمت بی کیفیت.

و اما در پایان باید بدانیم در کنار تمام اینها نیروی متخصص و سابقه شرکت تولید کننده مانند کانکس اسکابن که بیش از ربع قرن در زمینه تولید کانکس و سازه های پیش ساخته تجربه دارد در قیمت کانکس بی تاثیر نیست.

اخبار مرتبط