سخنان مدیریت فروش

با سلام و آرزوی موفقیت روز افزون

با احترام به مشتریان گرامی شرکت کانکس اسکابن و بازدیدکنندگان محترم سایت

اینجانب بعنوان مدیریت فروش شرکت کانکس اسکابن، از اعتماد شما مشتریان عزیز به این شرکت کمال تشکر را داشته و از یزدان پاک برایتان توفیق روزافزون آرزومندم.

اینجانب بدون شک تمام موفقیتهای روز افزون شرکت کانکس اسکابن در تولید کانکس و سازه های پیش ساخته را لطف خداوند متعال واعتماد شما مشتریان گرامی میدانم.

شركت کانکس اسکابن با توليد و بهره گيري از دانش فني روز و با استفاده از بهترين مواد اولیه، افتخار دارد توليدات  خود را با بالاترين كيفيت به مشتریان عرضه نمايد . شرکت کانکس اسکابن از سال ۱۳۶۰با بكارگيري نيروهای كار آزموده با تاسيس كارخانه ای در جاده ساوه و پس از آن با تاسیس دفتر مرکزی در میدان فاطمی، در امور توليد کانکس و سازه های پیش ساخته در انواع مختلفی مانند: کانکس مسكوني و کانکس ویلایی، کانکس اداري، کانکس كارگاهي، کانکس نگهباني،کانکس دوطبقه، ساختمانهای پیش ساخته، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس غذاخوری، کانکس چرخدار و متجرک، کانکس دست دوم و انواع کانکس دیگر مجهز به كليه تجهيزات و امكانات رفاهي اقدام نموده و اكنون قادر به تأمين اقلام مورد نياز شما در زمينه کانکس و سازه های پیش ساخته ميباشد.

دوام، زيبايي خاص، سرعت در تولید، ايمني در مقابل حوادث طبيعي و همچنین دارا بودن عايق مناسب حرارتي، صوتي و شرایط راحت حمل و نقل کانکس در هر زمان و مكان از ويژگي هاي توليدات شركت کانکس اسکابن مي باشد. كانكس اسکابن یکی از بزرگترین تولید کنندگان کانکس در کشور عزیزمان ايران میباشد.

همچنین کانکس اسکابن بابهره گیری از دانش روز، سعی در جلب رضایت شما مشتریان محترم دارد.

در پایان خواهشمند است، جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد کانکس، قیمت کانکس، خرید کانکس، فروش کانکس، مشخصات فنی و پلان کانکسها با واحد فروش شركت کانکس اسکابن واقع در دفتر مركزي با شماره تلفن ۴۸ ۴۶ ۹۹ ۸۸ (۱۰ خط )  و یا خط ویژه: ۹۵۰ ۳۵۰ ۸۸  تماس حاصل نمائید .

صادقانه آرزومند برقراری روابط مستمر با شما عزیزان مي باشيم.

با تشكر
مدیریت فروش کانکس اسکابن

مهندس شهرام ایمان زاده