تاریخچه کانکس نگهبانی

کانکس نگهبانی

کانکس نگهبانی

میخواهیم یک بحث تخصصی در مورد کانکس نگهبانی داشته باشیم:

کانکس نگهبانی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کانکس نگهبانی، کانکسی میباشدکه آز آن میتوان جهت استقرار نگهبان در محیطهای گوناگون، محیطهای اداری، محیطهای پروژهای ویا مکانهای اختصاصی استفاده نمود.
از دیرباز مردم در سراسر دنیا جهت حفاظت از اموال منقول و غیر منقول خود به این نتیجه رسیدند که باید نفری را به عنوان نگهبان تعیین نمایند که مسلما مکانی برای استقرار نگهبان لازم بود ازاین رو کسانی که برای حفظ اموال خود نگهبانی را استخدام مینمودند و برای استقرار نگهبان و دور بودن از سرما و گرما، جایی را به برای اسقرار آنها با مصالح سنگین میساختند که این امر مستلزم هزینه های سنگین بود ضمن اینکه امکان جابجایی محل استقرار نگهبان به جای دیگر وجود نداشت.

استفاده از کانکس مزیتهای زیادی نسبت به ساخت با مصالح ساختمانی دارد که از آن جمله میتوان به سرعت در ساخت کانکس، قیمت پایین خرید کانکس و قدرت انتخاب بیشتر در طرح و رنگ کانکس اشاره نمود. در ضمن کانکس قابل فروش مجدد میباشد یعنی اگر شخصی از تولید کننده کانکس و سازه های پیش ساخته کانکس نگهبانی را خریداری نمود و پس از مدتی دیگر نیاز به کانکس نگهبانی جهت استقرار نگهبان خود نداشت میتواند مجددا کانکس را به فروش رسانده و کمتر متضرر گردد.

اکثر شرکتها بخصوص شرکتهای راهسازی و ساختمانی، پیمانکاران، کلیه سازمانهای دولتی و شرکتهای خصوصی نیز به این نتیجه رسیده اند که جهت استقرار نگهبان خود در کارگاه و یا درب سازمان بهتر است از کانکس نگهبانی استفاده نمایند که البته ابعاد کانکس به تعداد نگهبانان وساعات استفاده از این کانکس داشته و انتخاب طرح و رنگ کانکس نگهبانی با کافرمایان و مشتریان محترم میباشد.

ابعاد کانکس نگهبانی ارتباط مستقیم با ساعت استفاده از کانکس نگهبانی دارد این است که اگر قراراست نگهبان روزانه در ساعات معینی و فقط به طور ایستاده نگهبانی دهد میتوان از کانکس نگهبانی با ابعاد کوچکتر تهیه نمود ولی اگر قرار است نگهبان به طو شبانه روز نگهبانی دهد باید از کانکس نگهبانی با ابعاد بزرگتر استفاده نمود.در کانکس نگهبانی با ابعاد بزرگتر میتوان امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی و آبدارخانه نصب نمود.

کانکس نگهبانی انواع و ابعاد گوناگونی دارد، ابعاد این کانکس میتواند ۱/۵*۱/۵ ، ۲/۴۰*۲/۴۰ و یا بصورت سفارشی تولید گردد.

کانکس نگهبانی در انواع گوناگون دیگر مانند سقف شیب دو طرفه، سقف شیب یکطرفه، ارتفاع بلند، کانکس نگهبانی با وررق گالوانیزه، با ورق آلومینیومی، کامپوزیت، دکوراتیو، کانکس نکهبانی ساندویچ پانل و غیره در کارگاه کانکس اسکابن تولید میگردد.

جدیدا اکثر مردم به این نتیجه رسیده اند که کانکس نگهبانی گزینه بسیاز بهتری نسبت به ساخت بنا با مصالح  میباشد.

کانکس اسکابن با بیش از ربع قرن تجربه مفید در صنعت کانکس و تولید انواع کانکس نگهبانی ……….

اخبار مرتبط